Vuosikokoustapahtuma Lappeenrannassa 13.5.2022

Tuomariliiton sekä sen kolmen suurimman jäsenjärjestön Käräjäoikeustuomarit ry:n, Suomen hovioikeustuomarit ry:n ja Hallinto-oikeustuomarit ry:n vuosikokoukset pidetään Lappeenrannassa perjantaina 13.5.2022. Kevättapahtuma on tarkoitettu kaikille tuomareille ja esittelijöille paitsi vuosikokoustapahtumaksi myös keskustelu-, viihde-, kulttuuri- ja yhdessäolotilaisuudeksi.

Aamupäivän ohjelma ja varsinaiset vuosikokoukset pidetään Lappeenrannan Kasinon tiloissa. Iltapäivällä on luvassa myös Lappeenrannan kaupungin isännöimä cocktail-tilaisuus Lappeenrannan raatihuoneella.

Iltaohjelma alkaa juhlaillallisella Lappeenrannan Kasinolla. Vapaamuotoinen illanvietto
jatkuu ravintolassa elävän musiikin tahdissa.

Mahdollisiin lisätiedusteluihin vastaavat sihteeri Janniina Heinonen (puh. 029 56 40647, janniina.heinonen(at)oikeus.fi), puheenjohtaja Sanna Mantila (puh. 029 56 40510, sanna.mantila(at)oikeus.fi ja varapuheenjohtaja Minna Hällström (puh. 029 56 44268, minna.hallstrom(at)oikeus.fi).

Tuomaripäivä 15.10.2021

Tuomaripäivä 15.10.2021 on valitettavasti peruttu koronapandemian vuoksi. Tapahtuma siirtyy
vuodelle 2022 ja järjestetään 14.10.2022 Helsingissä.

Mahdollisiin lisätiedusteluihin vastaavat Hanna Lehdes (puhelin 029 56 40545, sähköposti
hanna.lehdes(at)oikeus.fi) ja Minka Rissanen (puhelin 029 56 40622, sähköposti minka.rissanen(at)oikeus.fi).

Menneet tapahtumat >